Veelgestelde vragen
-
- Kan ik mijn product retourneren?
We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten van onze producten houden. Is het product niet naar wens, helpen we je graag verder. Je hoeft ons alleen maar rechtstreeks een e-mail te sturen en we leiden je door het proces. Houd er wel rekening mee dat geopende producten helaas niet terug in ontvangst genomen kan worden.
- Waar vind ik de retourvoorwaarden?
Binnen 14 dagen kun je de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren. Ons retourbeleid staat beschreven onder het kopje Retourbeleid.
In onze Algemene Voorwaarden staat het volgende beschreven:
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. De veiligheidszegel dient aanwezig te zijn en niet gescheurd. Het product dient niet geopend te zijn.
- Is retourneren kosteloos?
De kosten voor retournering is voor eigen rekening.
In de Algemene voorwaarden staat het volgende beschreven:
Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zijn de kosten voor het retourneren van de producten voor de rekening van de consument.
-
- Waar komen jullie producten vandaan?
Onze producten worden geproduceerd in Turkije.
Hier is een productiecontract rechtstreeks met de imkers gesloten en worden de juiste imkerijpraktijken gericht vanuit de korf.
- Zijn jullie producten natuurlijk?
Al onze producten zijn 100% natuurlijk, vrij van additieven en met behoud van de voedingswaarde uit de natuur.
- Zijn jullie producten medicijnen?
Onze voedingssupplementen zijn geen medicijnen! Het kan niet worden gebruikt voor de behandeling van ziekten. Het vervangt de normale behandeling niet.
- Jullie propolis druppels zijn geëxtraheerd. Wat bedoelen jullie hiermee?
Het doel van extractie is om waardevolle oplosbare componenten uit onbewerkte materialen terug te krijgen, door ze in een vloeibaar oplosmiddel op te lossen. Dit zorgt ervoor dat onze propolis, onbewerkt blijft zonder toevoegingen en alle actieve stoffen blijven nadat het extractieproces in gang is gezet.
Omdat in de eerste plaats propolis verzameld uit bijenkorven wordt gemengd met bijenwas, dus het is niet geschikt om in ruwe vorm te worden geconsumeerd. Om ervoor te zorgen dat het in het menselijk lichaam verteerbaar is, moet het door experts onder laboratoriumomstandigheden worden geëxtraheerd met geschikte oplosmiddelen en methoden. Tijdens dit proces moet de was worden verwijderd en moet pure propolis worden verkregen als een heldere donkerbruine vloeistof. Alleen zo wordt het in de vorm van druppels geschikt voor menselijke consumptie.
-
- Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
De kortingscode kan gebruikt worden op de betaalpagina. Vul je kortingscode in en het orderbedrag zal direct in mindering worden gebracht. Je kunt gebruik maken van maximaal een kortingscode.
- Hoe kan ik contact opnemen?
Heb je vragen of onduidelijkheden, aarzel dan niet en neem contact met ons op. Wij zijn meer dan bereid je vragen te beantwoorden. Je kunt ons bellen op ons telefoonnummer 0850 806 986, mailen op info@loveforbio.nl of een bericht sturen via WhatsApp. Wij streven er naar om zo snel mogelijk je te woord te staan. Voor vragen over je bestelling, vermeld je ordernummer erbij.
-
- Mijn vraag staat er niet tussen, wat kan ik doen?
Neem contact op met ons via info@loveforbio.nl of stuur een WhatsApp-bericht naar 0649800277 (toch liever telefonisch te woord willen staan? Bel 0850806986). We helpen je graag uit de brand met jouw vraagstelling.